Ezen az oldalon a XV. ker. Önkormányzat Dr. Vass László Egészségügyi Intézmény működésére vonatkozó közérdekű adatokat találja. Ennek közzétételekor a tartalom és a forma tekintetében az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és a közzétételi listákon szereplő adatok közzétételéhez szükséges közzétételi mintákról szóló 18/2005. (XII. 27.) IHM rendelet előírásait vettük figyelembe.
A törvény rendelkezéseiről többet megtudhat a Közadattár weboldalon (http://www.kozadattar.hu/).
1. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők |
|
Hivatalos név |
Budapest Főváros XV. kerületi Önkormányzat Dr. Vass László Egészségügyi Intézmény |
Székhely |
1152 Budapest, Rákos út 77/a. |
Postacím |
1152 Budapest, Rákos út 77/a. |
Telefonszám |
+36-1-506-0138 |
Központi elektronikus levélcím |
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
A honlap URL-je |
|
Ügyfélszolgálat elérhetősége |
- |
Az ügyfélszolgálati vezető neve |
- |
Az ügyfélfogadás rendje |
- |
A szervezeti struktúra ábrája |
|
A szerv vezetői |
|
A szerv vezetőjének neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége |
Peskóné Dr. Buzna Andrea főigazgató főorvos Telefon: +36-1-506-0139 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
A szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége |
Vezetők listája |
1.2. A felügyelt költségvetési szervek |
|
A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv |
- |
1.3. Gazdálkodó szervezetek |
|
A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek |
- |
1.4. Közalapítványok |
|
A szerv által alapított közalapítványok |
- |
1.5. Lapok |
|
A közfeladatot ellátó szerv által alapított lap |
- |
1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv |
|
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe |
Budapest XV. ker. Önkormányzata – Polgármesteri Hivatal 1153 Budapest, Bocskai u. 1-3. Telefon: +36-1-305-3100 Fax: +36-1-307-4008 e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. honlap: www.bpxv.hu |
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje |
Budapest XV. ker. Önkormányzata – Ügyfélszolgálati Iroda 1153 Budapest, Bocskai u. 1-3. Telefon: +36-1-305-3100 e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. hétfőn: 8:00 - 18:00 Ebédidő: 12:30-13:00-ig, sorszám kiadás 12:20-ig Sorszámot húzni az ügyfélfogadási idő vége előtt 30 perccel lehetséges. |
1.7. Költségvetési szervek |
|
A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv |
- |
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege |
|
A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok |
|
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető |
Közszolgáltatások |
|
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése |
Egészségügyi alapellátás és járóbeteg-szakellátás |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása |
Az egészségügyi alapellátás biztosítja, hogy a beteg a lakóhelyén, illetve annak közelében választása alapján igénybe vehető, hosszú távú, személyes kapcsolaton alapuló, folyamatos egészségügyi ellátásban részesüljön, nemétől, korától és betegsége természetétől függetlenül. Területei: a) a háziorvosi, házi gyermekorvosi ellátás, b) a fogorvosi alapellátás, c) az alapellátáshoz kapcsolódó háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi ügyeleti ellátás, d) a védőnői ellátás, és e) az iskola-egészségügyi ellátás. Az általános járóbeteg-szakellátás a beteg folyamatos ellátását, gondozását végző orvos beutalása vagy a beteg jelentkezése alapján, szakorvos által végzett egyszeri, illetve alkalomszerű egészségügyi ellátás, továbbá fekvőbeteg-ellátást nem igénylő krónikus betegség esetén a folyamatos szakorvosi gondozás. Az általános járóbeteg-szakellátást a beteg egészségi állapotának veszélyeztetése nélkül, rendszeres tömegközlekedés igénybevételével megközelíthetően, lakóhelyének közelében kell biztosítani. |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás |
A biztosítottak számára térítésmentesen igénybe vehető ellátás az egészségügyi alapellátás és a járóbeteg-szakellátás. Térítésköteles ellátások térítési díjai: a térítési díj ellenében igénybe vehető egyes egészségügyi szolgáltatások térítési
|
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke |
|
A szerv nyilvántartásai |
|
A közfeladatot ellátó szerv által saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltetlen kérdőív) jegyzéke |
|
A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái |
|
A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja |
|
A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei |
|
Nyilvános kiadványok |
|
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványai |
- |
Döntéshozatal, ülések |
|
A testületi szerv döntései, ülései |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető |
A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok |
|
A testületi szerv döntéseinek felsorolása |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető |
Pályázatok |
|
A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indoklásuk |
- |
Hirdetmények |
|
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények |
Az Intézményünk által közzétett hirdetmények, közlemények a honlap Hírek menüpontjában találhatóak meg. |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje |
A Szervezeti és Működési Szabályzatban és az intézményi Szabályzatokban foglaltak szerint. |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve |
Budapest Főváros XV. kerületi Önkormányzat Dr. Vass László Egészségügyi Intézmény |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység elérhetősége (postacíme, földrajzi helye, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levélcíme) |
1152 Budapest, Rákos út 77/a. Telefon: +36-1-506-0138 Fax: +36-1-506-0181 E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Adatvédelmi tisztviselő |
Hegedűs Krisztina 1152 Budapest, Rákos út 77/a. E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai |
|
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek |
- |
Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél |
- |
Közzétételi listák |
|
A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös közzétételi lista |
- |
A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó egyedi közzétételi lista |
- |
Szervezeti integritás |
|
Jelentés 2021. évi integritásirányítási tevékenységről |
|
Jelentés 2022. évi integritásirányítási tevékenységről |
|
Belső ellenőrzés |
|
Éves ellenőrzési jelentés 2022. |
|
Éves ellenőrzési munkaterv 2023. |
3. Gazdálkodási adatok
3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések |
|
3.2. Költségvetések, beszámolók |
|
Költségvetés 2014 |
|
Költségvetés 2015 |
|
Költségvetés 2016 |
|
Költségvetés 2017 |
|
Költségvetés 2018 |
|
Költségvetés 2019 |
|
Költségvetés 2020 |
|
Költségvetés 2021 |
|
Költségvetés 2022 |
|
Költségvetés 2023 |
|
Költségvetés 2024 |
|
Beszámoló 2012 |
|
Beszámoló 2013 |
|
Beszámoló 2014 |
|
Beszámoló 2015 |
|
Beszámoló 2016 |
|
Beszámoló 2017 |
|
Beszámoló 2018 |
|
Beszámoló 2019 |
|
Beszámoló 2020 |
|
Beszámoló 2021 |
|
Beszámoló 2022 |
|
3.3. Működés |
|
A foglalkoztatottak |
|
A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok |
|
A vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege |
|
Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve |
|
Támogatások |
|
A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek neve |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető. |
A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások célja |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető. |
A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások összege |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető. |
A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatási program megvalósítási helye |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető. |
Szerződések |
|
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződő felek megnevezése, a szerződések értéke, időtartama |
|
Szerződések 2019 |
|
Szerződések 2020 | |
Szerződések 2021 |
|
Szerződések 2022 | |
Szerződések 2023 |
|
Szerződések 2024 |
2024.03.05. |
A szerződésekről szóló adatszolgáltatások a Központi Információs Közadat-nyilvántartásban is elérhetők. |
https://kif.gov.hu/ |
Budapest Főváros XV. Kerület Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Önkormányzat Képviselő-testületének 5/2023. (II. 28.) önkormányzati rendelete az Önkormányzat működésének és gazdálkodásának átláthatóságáról 16. § (4) bekezdése alapján a költségvetési szerv a honlapján negyedévente közzéteszi az általa megkötött, évi nettó három millió forintos értékhatárt meghaladó polgári jogi szerződéseknek a Központi Információs Közadat-nyilvántartás szerinti adatait. |
|
Szerződések (3 millió Ft értékhatár felett) 2023.12.31. | |
Szerződések (3 millió Ft értékhatár felett) 2024.02.29. | |
Koncessziók |
|
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye) |
A közzétételi egység az Adatközlő esetében nem értelmezhető. |
Egyéb kifizetések |
|
A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei |
Intézményünk esetében az elmúlt egy évben ilyen kifizetés nem történt. |
Európai Unió által támogatott fejlesztések |
|
Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések |
Intézményünk esetében az elmúlt egy évben az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztés nem történt. |
Közbeszerzés |
|
Közbeszerzési információk: éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről |
|
2022. évi közbeszerzési terv | |
Szívultrahang berendezés beszerzése | |
IT infrastruktúra bővítése és kapcs. szolgáltások | |
CT és RTG teleradiológia szolgáltatások | |
Drogbeteg ellátás | |
Takarítási szolgáltatás beszerzése | |
Személy- és vagyonőri szolgálat | |
2022. évben megvalósult közbeszerzések | |
2023. évi közbeszerzési terv | |
Központi felnőtt háziorvosi ügyelet ellátása | |
OCT berendezés beszerzése | |
CT sugárforrás beszerzése | |
2023. évben megvalósult közbeszerzések |
1152 Budapest, Rákos út 77/a.
Hétfő-Péntek: 800-2000
+36-1-506-0100
Előjegyzés szakellátásra: +36-1-506-0178; 506-0105; 506-0149; 506-0190; 506-0191; 506-0192
Előjegyzés szakellátásra - munkanapokon 900-2000
A háziorvosok és fogorvosok a menüpontokban feltüntetett közvetlen vonalaikon érhetők el.
Kérjük, a telefonvonalaink túlterheltsége miatt, lehetőség szerint a délutáni vagy esti órákban hívják előjegyzési vonalainkat.
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Felnőtt:
1157 Budapest, Zsókavár u. 42-44.
0-24
+36-1-307-2222
Gyermek:
1089 Budapest Üllői út 86. - Heim Pál Gyermekkórház
Munkanapokon: 2000-800, Szabad, pihenő, munkaszüneti napokon: 0-24
Kijáró ügyelet:
+36-1-264-3314; +36-1-264-7481
Ambulancia:
+36-1-210-0720